Способи оплати

 Готівкою при отриманні

Карткою VISA/MasterCard в Рrivat24, LiqPay

Через касу або термінал самообслуговування

 Безготівковий розрахунок

  • На банківську картку: Ми надішлемо Вам номер картки та дані одержувача. Відправка товару здійснюється після 100% передоплати. Доставка оплачується покупцем.

  • Післяплата: Ви сплачуєте вартість замовлення безпосередньо перевізнику, після отримання та огляду товару.

 

Способи доставки

 На відділення "Нова Пошта"

 Кур'єром "Нова Пошта" по Україні

 На відділення "Укрпошта"

 Самовивіз зі складу у м. Львів

  • Нова Пошта: Відправка товару здійснюється по всіх містах України на відділення транспортної компанії Нова Пошта або за вказаною Вами адресою.

  • Укрпошта: Відправка товару Укрпоштою здійснюється тільки після повної оплати замовлення. Укрпоштою післяплатою не відправляємо. Вартість доставки по тарифах Укрпошти.

Терміни відправки замовлень: від 1 до 3-х днів.

Доставка кур'єром Нової Пошти

Доставка здійснюється за тарифами транспортної компанії «Нова пошта». Ціна залежить від відстані, ваги та об'єму товару.

Доставка відділення Нової Пошти

Відправка товару здійснюється транспортною компанією «Нова пошта». Вартість доставки оплачує одержувач. Відправка здійснюється кожен день, крім неділі. Товари відправляються на протязі 1-2 днів після здійснення замовлення.

Міжнародна доставка

Відправка товару здійснюється транспортною компанією «Нова пошта» або Meest Пошта. Вартість доставки оплачує отримувач. Доставка можлива до таких країн:

  • Польща

  • Німеччина

  • Чехія

  • Литва

  • Румунія

  • Молдова

 

Важливо!

1. Виробник залишає за собою право змінювати комплектації, характеристики і зовнішній вигляд товару без попередження.

2. При оформленні замовлення через корзину на сайті або електронну пошту покупець тим самим підтверджує ознайомлення і згоду з правилами покупок в інтернет-магазині.

3. При отриманні замовлення, відразу перевіряйте товар на складі/відділенні транспортної компанії. Забравши замовлення з відділення ви підтверджуєте, що не маєте претензій до товару. Перед відправкою, кожен замовлення перевіряється на цілісність та відсутність браку.

Замовлення отримано, але товар пошкоджений, що робити?

Досить неприємна ситуація, хоч і зустрічається вона вкрай рідко і вирішується дуже легко і просто. Єдине, що потрібно – це перевіряти товар в присутності співробітника кур'єрської служби відразу ж під час отримання вантажу. Якщо товар пошкоджений, Ви повинні скласти АКТ дефектів (знову ж у присутності співробітника кур'єрської служби), і Вам буде відшкодована страхова сума вантажу.

Якщо ви забрали товар з відділення/складу не перевіривши його, претензії щодо повернення або відшкодування пов'язані з пошкодженням товару перевізником не приймаються.